Σας ευχαριστούμε που ψωνίζετε από την ιστοσελίδα μας. Ακολουθεί η πολιτική μας σχετικά με τις επιστροφές. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις που διέπουν τις επιστροφές, πριν προχωρήσετε σε οποιαδήποτε επιστροφή.

Πολιτική επιστροφής

  1. Χρονικό παράθυρο επιστροφής: Έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε ένα προϊόν εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Αν έχουν περάσει περισσότερες από 7 ημέρες, δυστυχώς δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε επιστροφή ή αντικατάσταση.
  2. Κατάσταση προϊόντος: Το προϊόν που επιστρέφετε πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητο, με αρχική συσκευασία και όλες τις αρχικές ετικέτες και αξεσουάρ που συνόδευαν το προϊόν.
  3. Απαραίτητα έγγραφα: Κατά την επιστροφή του προϊόντος, παρακαλούμε να περιλαμβάνετε τα απαραίτητα έγγραφα, όπως απόδειξη αγοράς ή απόδειξη παραγγελίας. Αυτό μας βοηθά να επαληθεύσουμε την αγορά σας και να διευκολύνουμε τη διαδικασία επιστροφής.
  4. Τρόποι επιστροφής: Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για να οργανώσετε τη διαδικασία επιστροφής. Θα σας παρέχουμε περαιτέρω οδηγίες σχετικά με τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος. Σημειώστε ότι οι έξοδοι αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος είναι ευθύνη του πελάτη.
  5. Επιστροφή χρημάτων: Μετά τη λήψη και τον έλεγχο του επιστραφέντος προϊόντος, θα εξετάσουμε την κατάστασή του. Εάν πληροί όλες τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή του ποσού που πληρώσατε κατά την αρχική αγορά. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική σας πληρωμή. Εάν προτιμάτε, μπορούμε να προσφέρουμε επίσης ένα πιστωτικό προς τον λογαριασμό σας για μελλοντικές αγορές.
  6. Προϋποθέσεις επιστροφής: Για να επιτευχθεί η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση ενός προϊόντος, απαιτούνται οι εξής προϋποθέσεις:
    • Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο και με όλα τα συνοδευτικά εξαρτήματα και ετικέτες.
    • Πρέπει να παρέχεται η απόδειξη αγοράς ή η απόδειξη παραγγελίας για το συγκεκριμένο προϊόν.
    • Οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής πρέπει να γίνεται εντός του προκαθορισμένου χρονικού παραθύρου επιστροφής.
  7. Επιστροφή προϊόντων με ελαττωματική κατάσταση: Εάν το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό ή βλαπτικό, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας το συντομότερο δυνατόν. Θα σας παρέχουμε οδηγίες για την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος και θα εξετάσουμε την περίπτωσή σας για αντικατάσταση ή επισκευή. Εάν η επισκευή ή η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή, θα σας προσφέρουμε την επιστροφή του πληροφορίας που παρασχέθηκε κατά την αρχική αγορά.
  8. Εξαιρέσεις: Υπάρχουν ορισμένα προϊόντα ή κατηγορίες προϊόντων που δεν επιτρέπεται η επιστροφή τους για λόγους υγιεινής ή ασφάλειας. Σε τέτοιες περιπτώσεις, θα γνωστοποιούνται σαφώς οι περιορισμοί αυτοί στην ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τις πληροφορίες που σχετίζονται με το κάθε προϊόν πριν αγοράσετε, για να γνωρίζετε την πολιτική επιστροφών που ισχύει για αυτό.
  9. Επικοινωνία: Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες σχετικά με την πολιτική επιστροφών μας ή την επεξεργασία μιας επιστροφής, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας. Θα είμαστε ευχαρίστηση να σας βοηθήσουμε και να απαντήσουμε σε όλες τις απορίες σας.

Main Menu